Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)Реферативна база даних (5)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Михайлович О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
1.

Михайлович О. П. 
Проблеми експериментального дослідження конотації спеціальної лексики [Електронний ресурс] / О. П. Михайлович // Наукові записки [Української академії друкарства]. - 2011. - № 4. - С. 161-167. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_2011_4_24
Окреслено проблеми та труднощі проведення експериментів для вивчення конотації спеціальних слів, а також методи, що можна використовувати для таких досліджень.
Попередній перегляд:   Завантажити - 384.65 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Михайлович О. П. 
Морфемна структура терміна як підгрунтя виникнення конотації (на прикладі рекламних текстів) [Електронний ресурс] / О. П. Михайлович // Поліграфія і видавнича справа. - 2012. - № 3. - С. 23-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2012_3_6
Розглянуто мотиви виникнення конотації у межах морфем терміна. З'ясовано, що переважно конотація локалізується в основі лексеми, але й афікси здатні підсилювати емоційну виразність. Дослідження проведено на базі рекламних текстів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 314.598 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Михайлович О. П. 
Формування конотації іншомовності у рекламних текстах як ефективний маніпулятивний прийом [Електронний ресурс] / О. П. Михайлович // Наукові записки [Української академії друкарства]. Серія : Соціальні комунікації. - 2015. - № 1. - С. 62-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzck_2015_1_10
Обгрунтовано доцільність використання конотації іншомовності для підвищення комунікативної ефективності рекламних текстів. Розглянуто способи формування конотації іншомовності за допомогою термінологічної лексики. Описано ефекти, яких можна досягти завдяки розглянутому прийому.
Попередній перегляд:   Завантажити - 276.786 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Михайлович О. П. 
Інтегрований підхід до вивчення рекламного тексту [Електронний ресурс] / О. П. Михайлович // Поліграфія і видавнича справа. - 2019. - № 2. - С. 107–116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2019_2_13
Охарактеризовано комунікативну природу рекламного тексту. Розглянуто спільні та відмінні риси реклами та інших форм комунікації. Виокремлено компоненти змістової організації рекламного тексту. Увагу приділено прагматичній орієнтації досліджуваних текстів, їх спонукальним можливостям. Акцентовано необхідність комплексного підходу до вивчення рекламних текстів, його антропоцентрична спрямованість, що передбачає залучення можливостей різних наук: теорії комунікації, лінгвістичної прагматики, перлокутивної лінгвістики, соціо-, психолінгвістики та ін.
Попередній перегляд:   Завантажити - 327.943 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Капраль І. І. 
"Від твору до літератури, від літератури до твору": редакторське опрацювання художнього твору [Електронний ресурс] / І. І. Капраль, М. М. Кулинич, О. П. Михайлович // Поліграфія і видавнича справа. - 2020. - № 2. - С. 137–148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2020_2_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 302.606 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Михайлович О. П. 
Особливості створення образів на основі термінологічної лексики у рекламних текстах [Електронний ресурс] / О. П. Михайлович, І. І. Капраль, М. М. Кулинич // Поліграфія і видавнича справа. - 2020. - № 2. - С. 176–184. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2020_2_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 281.84 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Кулинич М. М. 
Репрезентативні тренди в українському медіапросторі середини ХІХ ст. [Електронний ресурс] / М. М. Кулинич, О. П. Михайлович, І. І. Капраль // Поліграфія і видавнича справа. - 2020. - № 2. - С. 219–225. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2020_2_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 274.125 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського