Пошуковий запит: (<.>A=Михайлович О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
|
1. |
Михайлович О. П. Проблеми експериментального дослідження конотації спеціальної лексики [Електронний ресурс] / О. П. Михайлович // Наукові записки [Української академії друкарства]. - 2011. - № 4. - С. 161-167. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_2011_4_24 Окреслено проблеми та труднощі проведення експериментів для вивчення конотації спеціальних слів, а також методи, що можна використовувати для таких досліджень.
|
2. |
Михайлович О. П. Морфемна структура терміна як підгрунтя виникнення конотації (на прикладі рекламних текстів) [Електронний ресурс] / О. П. Михайлович // Поліграфія і видавнича справа. - 2012. - № 3. - С. 23-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2012_3_6 Розглянуто мотиви виникнення конотації у межах морфем терміна. З'ясовано, що переважно конотація локалізується в основі лексеми, але й афікси здатні підсилювати емоційну виразність. Дослідження проведено на базі рекламних текстів.
|
3. |
Михайлович О. П. Формування конотації іншомовності у рекламних текстах як ефективний маніпулятивний прийом [Електронний ресурс] / О. П. Михайлович // Наукові записки [Української академії друкарства]. Серія : Соціальні комунікації. - 2015. - № 1. - С. 62-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzck_2015_1_10 Обгрунтовано доцільність використання конотації іншомовності для підвищення комунікативної ефективності рекламних текстів. Розглянуто способи формування конотації іншомовності за допомогою термінологічної лексики. Описано ефекти, яких можна досягти завдяки розглянутому прийому.
|
4. |
Михайлович О. П. Інтегрований підхід до вивчення рекламного тексту [Електронний ресурс] / О. П. Михайлович // Поліграфія і видавнича справа. - 2019. - № 2. - С. 107–116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2019_2_13 Охарактеризовано комунікативну природу рекламного тексту. Розглянуто спільні та відмінні риси реклами та інших форм комунікації. Виокремлено компоненти змістової організації рекламного тексту. Увагу приділено прагматичній орієнтації досліджуваних текстів, їх спонукальним можливостям. Акцентовано необхідність комплексного підходу до вивчення рекламних текстів, його антропоцентрична спрямованість, що передбачає залучення можливостей різних наук: теорії комунікації, лінгвістичної прагматики, перлокутивної лінгвістики, соціо-, психолінгвістики та ін.
|
5. |
Капраль І. І. "Від твору до літератури, від літератури до твору": редакторське опрацювання художнього твору [Електронний ресурс] / І. І. Капраль, М. М. Кулинич, О. П. Михайлович // Поліграфія і видавнича справа. - 2020. - № 2. - С. 137–148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2020_2_14
|
6. |
Михайлович О. П. Особливості створення образів на основі термінологічної лексики у рекламних текстах [Електронний ресурс] / О. П. Михайлович, І. І. Капраль, М. М. Кулинич // Поліграфія і видавнича справа. - 2020. - № 2. - С. 176–184. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2020_2_18
|
7. |
Кулинич М. М. Репрезентативні тренди в українському медіапросторі середини ХІХ ст. [Електронний ресурс] / М. М. Кулинич, О. П. Михайлович, І. І. Капраль // Поліграфія і видавнича справа. - 2020. - № 2. - С. 219–225. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2020_2_22
|